Stimați cahuleni!
În perioada ZZ XX (ora 9.00) – ZZ XX (ora 6.00) va fi sistată livrarea apei potabile în unele sectoare ale orașului în legătură cu lucrările planificate (neplanificate) de reparație a țevilor.
După finalizarea lucrărilor, livrarea serviciilor de alimentare cu apă va fi reluată conform parametrilor planificați. Pentru informații suplimentare consumatorii sunt îndemnați să sune la 299-22000.
Cu respect
Î.M.`Apă-Canal” Cahul.
Cam așa ar trebui să arate un mesaj către cetățeni din partea furnizorului de apă atunci când, din anumite, motive rezonabile este sistată aprovizionarea cu apă. Se mai produc și deconectări din motive tehnice, țevile sunt vechi și se întâmplă, mai des, să nu reziste, iar deconectarea este un lucru firesc, dar firesc este să avem și un comunicat din partea companiei, oamenii să cunoască cât timp nu vor avea apă.
Parcă și pe Internet sunt prezenți http://www.apacanalcahul.md/, iar serviciul relații cu publicul are și tendința de a comunica cu cetățenii, dar nimeni nu știe nimic.
Poate o parte din vină o purtăm și noi, cetățenii, că tolerăm astfel de atitudine și ne revoltăm doar pe Facebook. Cineva ar spune „da’ ce putem face?”, păi, am putea să ne arătăm nemulțumirea cel puțin, să ajungem la ușa Directorului și să-l întrebăm ce mai face?
Este clar că nu-i revine toată responsabilitatea unei singure persoane, dar dacă tot este condusă de cineva, ar trebui să se ia careva măsuri, să se comunice cu cetățenii și să se calmeze spiritele…
Conform unui scenariu mai pesimist, în timpul apropiat, întreprinderea va intra în incapacitate de plată și, ca urmare, riscăm cu toții să rămânem fără apă, iar ulterior, după o schemă clasică, compania va fi vândută.
Mai pe scurt, am intrat în secolul 21 ca tot la fântână cu căldările să ajungem, să strângem apă în butoaie și să așteptăm cu sufletul la gură când oare vom putea scălda copilul.